Polecany post

HISTORIA MOJEJ CÓRKI : ASTMA?

Mam na imię Tatiana. Mam 43 lata, jestem mamą i wygrałam walkę o zdrowie swojej  córki. Jeśli usłyszałeś od swoich lekarzy: ” nie wiem...

środa, 27 lipca 2016

KASZA JAGLANA





7 POWODÓW DLA KTÓRYCH WARTO JEŚĆ KASZĘ JAGLANĄ:




1. KASZA JAGLANA TO ZDROWY , NATURALNY PRODUKT
( nie zawiera glutenu, nie jest przetworzona)

2. KASZA JAGLANA ODKWASZA ORGANIZM
(szybciej chudniemy, mamy szybszy metabolizm,niweluje zaparcia)

3. KASZA JAGLANA JEST POGROMCĄ TŁUSZCZÓW
(zawiera lecytynę, która rozbija cholesterol i tłuszcz)

4. SPOWALNIA PROCES STARZENIA SIĘ ORGANIZMU 
(zawiera antyoksydanty i tryptofan)

5. ZAPEWNIA PIĘKNY WYGLĄD SKÓRZE, WŁOSOM I PAZNOKCIOM
(dostarcza wartościowego krzemu)

6. OBNIŻA POZIOM STRESU, DZIAŁĄ KOJĄCO NA NERWY
(zawiera magnez i żelazo)

7. CHRONI PRZED RAKIEM
( zawiera antyoksydanty i odkwasza organizm)





A TERAZ NA ZACHĘTĘ MÓJ ULUBIONY PRZEPIS:)

Bananowy budyń z kaszy jaglanej




Składniki:
2 szklanki ugotowanej kaszy jaglanej 
około 1 szklanki mleka kokosowego
1 szklanka truskawek
1 łyżka ksylitolu/cukru
wanilia (u mnie z młynka) 

Wykonanie:
  • kaszę jaglaną ugotować wg tego przepisu
  • truskawki obrać, odszypułkować i pokroić na mniejsze kawałki, następnie umieścić w rondelku z 1 łyżką cukru/ksylitolu. Zagotować i gotować około 5 minut do odparowania nadmiaru wody
  • kaszę jaglaną umieścić w kielichu blendera, dodać mleko kokosowe (dodałam gęstą, białą część) i obranego, pokrojonego banana. Zblędować na gładki krem. Jeśli uważasz, że jest mało słodki dodaj ksylitolu/cukru
  • podawać schłodzony w lodówce z frużeliną truskawkową.
SMACZNEGO ! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz